Notice: Undefined offset: 3 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
محمد رضا عيوضي


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




موسیقی » تعداد بازدید: ٣٠٩٤٣٠
محمد رضا عيوضي
امتیاز:

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271
ملیت : ایرانی - قرن : 14 منبع :
محمد رضا عيوضي در آغازين ماه فصل سرد زمستان در يك روز برفي در 50/10/6 در تهران ديده به جهان گشودمحمدرضا عيوضي تحصيلاتش را در مدرسه ي شهداي هفتم تير و در دانشگاه آزاداسلامي در رشته ي مديريت بازرگاني به پايان رسانده است علاقه به خوانندگي از همان دوران كودكي او را برآن داشت كه وارد اين عرصه شود، ورود آقاي عيوضي در عرصه ي موسيقي در اوايل سربازي ايشان بود كه با دادن تست صدا پذيرفته شدند.
در سال 1377 با رواج موسيقي پاپ در ايران وارد عرصه ي موسيقي پاپ گرديد وی از اولين خوانندگاني محسوب مي شود كه اين سبك را در ايران رواج داده است.
سرزمين عشق، ساخته ي آقاي ناصر چشم آذر اولين ترانه اي بود كه ايشان توانست يك شبه آن را به بهترين نحو ممكن اجرا كند ، كه مربوط به ورود تيم ملي ايران به جام جهاني 1998 بود.
ازديگركارهاي ماندگار ايشان ترانه ي گل واژه ي خلقت و ميلاد امام است كه با همكاري آقاي شب خيز انجام دادند و بعد ترانه ي عطر گلاب با شعر زيباي خانم فريبا وكيلي در توصيف هشتمين امام شيعيان را اجرا كردند.
در كارهاي هنري ايشان به آثاري چون : رنگين كمون ، بر مي گردم ، دختر شاه پريون و يه روز برفي
بر مي خوريم . در حالي كه چند ترانه در آلبوم هاي مشتركي چون : ايران من ، گلايه ستارگان عشق و به رسم يادگاري دارند.
ترانه هايي كه مي خواند روحيه و سليقه هاي گوناگون را پوشش داده است وتاريخ انقضاي خاصي ندارد ، وي معتقد است خواننده با انتخاب شعر و موسيقي نظر و احساسات خود را اعلام مي كندكه اگر به كارهاي گذشته ي ايشان دقت كنيم به اين نكته پي خواهيم برد.
آقاي عيوضي يك سابقه ي بازيگري را نيز در كارنامه ي هنري خود به ثبت رسانيده اند. گژدم33 ، سريالي بود كه ايشان در آن با نام سيامك شايگان در نقش يك جوان تحصيل كرده ايفاي نقش نموده اند
آلبوم دختر شاه پريون شامل ترانه هايي است كه ايشان در اين سريال خوانده اند ، به غير از بازيگري آقاي عيوضي سابقه ي مجري گري در چند برنامه ي مختلف كه از شبكه ي تهران، جام جم و شبكه سوم پخش شد را دارند.
از ويژگي هاي رفتاري اين هنرمند معاصر كشورمان مي توان به مهرباني و صبوري ايشان اشاره كرد
و نيز خيلي كم عصباني مي شوند و در مقابل اشتباهات ديگران زود عكس العمل نشان نمي دهند.
ایشان در سالهای اخیرنیز با همیاری و تلاش دوستان، موفق به دریافت مجوز تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان نوین گردید. از جمله اهداف شکل گیری باشگاه، سازماندهی و حمایت از هنرمندان در کلیه زمینه های هنری،از جمله موسیقی، تاتر، سینما، تلویزیون، هنرهای تجسمی، آهنگسازی و .... می باشد.
در حال حاضر نیز ایشان به عنوان مدیریت عامل و بالاترین مرجع تصمیم گیری باشگاه در حال خدمتگزاری به جامعه هنری کشور می باشند.
باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان نوین برآنست تا با پیگیری امور، مسیر را جهت حضور و ظهور هنرمندان جوان کشور هموار نماید تا هنرمندان جوان از میان اقشار مختلف مردم و گروههای مختلف اجتماعی و حرفه ای فرصت مشارکت در برنامه ریزی ها و تصمیم سازی های موثر برای برداشتن موانع، حل مسائل و مشکلات هنرمندان را داشته باشند.


توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

محمد رضا عيوضي

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,